Авторська педагогічна майстерня – добровільне об’єднання педагогів з високою творчою активністю, з власним баченням проблем освітнього процесу та шляхів їх розв’язання, з високими результатами власної педагогічної діяльності.
Програма авторської творчої майстерні вчителів української мови та літератури розрахована на поглиблення знань з основи використання ІКТ, набутті умінь розробляти дистанційні курси, добирати інформаційно-змістовий матеріал для навчальних модулей.
Виконання завдань програми передбачає достатній рівень підготовки учителів.
Практична значущість: учасникам авторської майстерні надається можливість навчитися розробляти електронні навчальні курси, самостійно добирати теоретичий матеріал, практичні вправи, розробляти тести; формувати вміння навчати учнів дистанційно, використовуючи мережу Інтернет, соціальні сервіси.
Мета: розкриття концептуальних ідей, що лежать у працях відомих вітчизняних та закордонних науковців, розробників дистанційних курсів; практичне застосування методичних посібників для розробки електронних курсів та вироблення власних методичних рекомендацій щодо інформаційного наповнення змісту курсів у системі Moodle; використання досвіду роботи Шиліної Г.А. зі створення та апробації дистанційних курсів з української мови.
Основні завдання:
- удосконалення професійної майстерності учителів української мови та літеартури;
- підвищення інтересу учителів до використання нових форм, моделей навчання, запропонувати їм ефективні шляхи творчої реалізації задумів;
- забезпечення умов щодо опанування учителями української мови та літератури психолого-педагогічних, методичних знань з теорії навчання і виховання, інформаційних технологій;
- здійнення дистанційного навчання засобами Moodle; подання матеріалу у різних форматах;
- формування в учителів практичних навичок для розробки дистанційних курсів, в основі яких лежить концепція особистісно-зорієнтованого навчання;
- розкриття можливостей дистанційної форми навчання для дослідницької, наукової діяльності учнів;
- підвищення рівня професійної культури в цілому, розвиток фахової компетенції педагогів.
Прогнозований результат: створення електронного дистанційного курсу з української мови для 8 класу; розробка програми до даного курсу; робочого зошита; блогу(веб-сторінки), методичних рекомендацій щодо змістового наповнення дистанційних курсів з української мови.
Форми роботи творчої педагогічної майстерні : круглі столи, семінари-практикуми, Інтернет-консультації, презентації, педагогічні виставки, педагогічні вітальні.
Відкриття педагогічної майстерні: http://maisterniadista.ucoz.ru/news/distancijni_kursi/1-0-1 |