$WDAY$, 29.03.2024, 08:12

Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
��� ����!

Категорії розділу
Новини [8]
Відкриття педагогічної майстерні [2]

Наше опитування

Чи потрібне дистанційне навчання в школі?
Всего ответов: 35


Огляд ДК 8 клас

Елементи Moodle

Для душі

Авторська педагогічна майстерня добровільне об’єднання педагогів з високою творчою активністю, з власним баченням проблем освітнього процесу та шляхів їх розв’язання, з високими результатами власної педагогічної діяльності.

Програма авторської творчої майстерні вчителів української мови  та літератури розрахована на поглиблення знань з основи використання ІКТ, набутті умінь розробляти дистанційні курси, добирати інформаційно-змістовий матеріал для навчальних модулей.
Виконання завдань програми передбачає достатній рівень підготовки учителів.

Практична значущість: учасникам авторської майстерні надається можливість навчитися розробляти електронні навчальні курси, самостійно добирати теоретичий матеріал, практичні вправи, розробляти тести; формувати вміння навчати учнів дистанційно, використовуючи мережу Інтернет, соціальні сервіси.
Мета: розкриття концептуальних ідей, що лежать у працях  відомих вітчизняних та закордонних  науковців, розробників дистанційних курсів; практичне застосування  методичних посібників для розробки електронних курсів та вироблення власних методичних рекомендацій щодо інформаційного наповнення змісту курсів у системі 
Moodle; використання досвіду роботи Шиліної Г.А. зі створення та апробації дистанційних курсів з української мови.

Основні завдання:

-                     удосконалення професійної майстерності учителів української мови та літеартури;

-                     підвищення інтересу  учителів до використання нових форм, моделей навчання,  запропонувати їм ефективні шляхи творчої реалізації задумів;

-                     забезпечення умов щодо опанування учителями української мови та літератури психолого-педагогічних, методичних знань з теорії навчання і виховання, інформаційних технологій;

-                      здійнення дистанційного навчання засобами Moodle; подання матеріалу у різних форматах;

-                       формування  в учителів практичних навичок для розробки  дистанційних курсів,   в основі яких лежить концепція особистісно-зорієнтованого навчання;

-                     розкриття можливостей дистанційної форми навчання для дослідницької, наукової діяльності учнів;

-                     підвищення рівня професійної культури в цілому, розвиток фахової компетенції педагогів.

Прогнозований результат: створення електронного дистанційного курсу з української мови для 8 класу; розробка програми до даного курсу; робочого зошита; блогу(веб-сторінки), методичних рекомендацій щодо змістового наповнення дистанційних курсів з української мови.
Форми роботи творчої педагогічної майстерні : круглі столи, семінари-практикуми, Інтернет-консультації, презентації, педагогічні виставки, педагогічні вітальні.

 

Відкриття педагогічної майстерні:  http://maisterniadista.ucoz.ru/news/distancijni_kursi/1-0-1

...

Форма входу

Архів записів

У дружньому колі

Он-лайн карта

Засідання 1

ОЗОН у ДН

Друзі сайту
http://osvita.ua/school/ http://osvita.ua/school/ //www.youtube.com/ http://shilina-galina.blogspot.com

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031