$WDAY$, 19.04.2024, 12:00

Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
��� ����!

Категорії розділу
Новини [8]
Відкриття педагогічної майстерні [2]

Наше опитування

Чи потрібне дистанційне навчання в школі?
Всего ответов: 35


Огляд ДК 8 клас

Елементи Moodle

Для душі

Зразки діагностичних матеріалів для старшкокласників

АНКЕТА 1

1. Які навчальні предмети тобі подобаються найбільше?

 

2. Яким навчальним предметам ти не надаєш особливого значення?

 

3. Чим викликане таке ставлення до першої та другої групи навчальних предметів?

 

4. В якому класі у тебе з’явився інтерес до улюбленого чи улюблених предметів?

 

5. Які навчальні предмети ти хотів би вивчати глибше, грунтовніше, ніж це передбачено шкільною програмою?

 

6. Які нові навчальні предмети, не передбачені шкільною програмою, ти хотів би вивчати додатково?

 

7. В яких гуртках ти береш активну участь?

 

8. В яких гуртках ти хотів би брати участь?

 

9. Про що ти любиш читати, вести розмову?

 

10. Яке твоє улюблене заняття поза школою, і чим воно тебе приваблює?

 

11. Які ігри та розваги ти любиш?

 

12. Як тобі подобається проводити літні канікули?

 

13. Які твої найбільші бажання?

 

14. Що ти робиш, аби задовольнити ці бажання?

 

15. Ким ти хочеш стати. Про яку професію мрієш?

 

16. Які твої життєві плани:

 

Найближчі:

 

  • На майбутнє?

 

АНКЕТА 2

1. Які предмети та курси за вибором та вивчав протягом цього навчального року?

 

2. Чим ти керувався, обираючи ці предмети і курси?

 

3. Чи задовольняла тебе їх тематика:

 

  • Так

 

  • Ні

 

4. Що сподобалося тобі на заняттях з вивчення таких предметів і курсів?

 

5. Чи відповідає твоїм можливостям рівень змісту таких предметів та курсів:

 

  • Так

 

  • Зміст занадто спрощений

 

  • Зміст складний?

 

6. Які твої побажання на майбутнє щодо змісту цих предметів і курсів?

 

7. Що потрібно зробити з метою поліпшення організації та методики проведення занять з цих предметів і курсів?

 

8. У наступному навчальному році ти продовжуватимеш вивчати обраний напрямок або профіль навчання чи зміниш його:

 

Продовжуватиму

 

  • Зміню

 

9. Якщо зміниш, то на який?

 

АНКЕТА 3

1. Скільки факультативних курсів ти відвідав цього навчального року? Напиши їх назви.

 

2. Який з цих факультативних курсів тобі сподобався найбільше?

 

3. Що саме сподобалося тобі на факультативних заняттях з вивчення обраного курсу:

 

  • Цікавий матеріал

 

  • форма викладу керівниками навчального матеріалу;

 

  • можливість ділового спілкування з учнями інших класів;

 

  • рівноправне обговорення питань, вільне висловлювання своїх думок, свобода дій;

 

  • колективні дискусії, групові суперечки, диспути;

 

  • відсутність традиційного оцінювання знань і вмінь;

 

  • добровільне відвідування занять;

 

  • відсутність домашніх завдань;

 

  • особистість учителя;

 

  • інше (вкажи)?

 

4. Коли ти почав цікавитися питаннями, які розглядалися на факультативних заняттях:

 

  • у початковій школі;

 

  • у 5-6 класі;

 

  • у 7-8 класі;

 

  • у 9 класі;

 

  • у старших класах;

 

  • на заняттях з вивчення обраного факультативного курсу;

 

  • після вивчення обраного курсу?

 

5. Яким чином ти задовольняв раніше цей інтерес:

 

  • читав відповідну літературу;

 

  • дивися телепередачі та кінофільми;

 

  • навчався з учителем за поглибленою індивідуальною програмою;

 

  • дискутував з друзями, однокласниками;

 

  • спілкувався з рідними та близькими:

 

           а) з батьком або/і матір’ю;

 

           б) з братом або/і сестрою;

 

           в) дідусем або/і бабусею?

 

6. Чи посилився твій інтерес до певної теми після факультативного курсу:

 

  • так;

 

  • ні?

 

7. З яких питань обраних факультативних курсів ти хотів би одержати ще більше інформації?

 

8. Чи допомогли ці факультативні курси визначити, що найбільше цікавить тебе у житті, або обрати якусь професію чи вид діяльності?

 

9. Чи сподобалися тобі форма проведення факультативних занять, методи роботи вчителя:

 

  • так;

 

  • ні?

 

10.  Чи замовляв ти у цьому навчальному році ще якісь факультативні курси? Які саме? З яких причин ці факультативні курс не викладалися у школі?

 

11. Які твої пропозиції щодо поліпшення викладання факультативних курсів?

 

АНКЕТА 4

Обведи номери тих наявних у школі предметів та курсів, які ти хочеш вивчати у наступному навчальному році.

Наявні в школі предмети, курси за вибором:

№ з/п                                                                Назви предметів

 

Наявні в школі факультативні курси:

№ з/п                                                                Назви курсів

 

Допиши назви тих навчальних предметів, курсів, яких немає у списку, але ти їх хотів би вивчати:

№ з/п

1.

2.

3.

АНКЕТА 5

1. Чи відвідував ти цього навчального року додаткові заняття? Якщо так, то вкажи, з якого предмета.

 

2. Ти відвідував ці заняття :

 

  • з власної ініціативи;

 

  • за рекомендацією вчителя;

 

  • з ініціативи батьків

 

3. Дай оцінку ефективності додаткових занять:

 

  • завдяки цим заняттям я ліквідував своє відставання з предмета;

 

  • додаткові заняття дещо допомогли мені у навчанні;

 

  • додаткові заняття мені нічого не дали.

 

4. Порівняй організацію і методику додаткових та обов’язкових занять:

 

  • вони нічим не відрізнялися;

 

  • вони не зовсім однакові, на додаткових заняттях робота була різноманітнішою та цікавішою;

 

  • на додаткових заняттях інші учні працювали за індивідуальними програмами.

 

5. Чи почувався ти спокійно, комфортно на додаткових заняттях:

 

  • так;

 

  • ні;

 

Чому?

 

6. Чи плануєш відвідування додаткових занять у наступному навчальному році? Якщо так з яких предметів.

 

7. Що спонукає тебе до цього?

 

8. Яких результатів сподіваєшся досягти?

 

9. Які твої пропозиції щодо поліпшення додаткових занять?

 

 

 

ТЕСТ ДЛЯ ВИЗНАЧННЯ

ТВОРЧИХ НАХИЛІВ ШКОЛЯРІВ

Правила проведення тесту.

Підкреслити слово «так» у разі згоди з тим, що написано.

Підкреслити слово «ні» у разі незгоди з тим, що написано.

 

  1. Я люблю складати пісні.   Так,   ні
  2. Я люблю гуляти на одинці. Так,   ні
  3. Мої мати і батько люблять проводити час зі мною. Так,   ні
  4. Я ставлю багато запитань. Так,   ні
  5. Створення оповідань і казок – марна трата часу. Так,   ні
  6. Я люблю, щоб у мене був один або двоє друзів. Так,   ні
  7. Я нічого не маю проти, якщо інколи змінюються правила гри. Так,   ні
  8. У мене є декілька дійсно гарних ідей. Так,   ні
  9. Я люблю малювати. Так,   ні
  10. Я люблю речі, які важко робити. Так,   ні
  11. Сонце на малюнку повинно завжди бути  жовтим. Так,   ні
  12. Я люблю все розбирати, щоб зрозуміти, як працює. Так,   ні
  13. Мені більше подобається розфарбовувати малюнки самому. Так,   ні
  14. Легкі загадки – найцікавіші. Так,   ні
  15. Іноді батьки займаються чим-небудь. Так,   ні
  16. Я люблю дізнаватися про тварин. Так,   ні
  17. Мій батько любить робити що-небудь удома. Так,   ні
  18. Я не люблю, коли інші діти ставлять багато запитань. Так,   ні
  19. Важко знайти собі заняття, коли ти один. Так,   ні
  20. Мій батько думає, що я зазвичай роблю все правильно. Так,   ні
  21. Я люблю оповідання про далеке минуле. Так,   ні
  22. Я більше люблю старі ігри, ніж нові. Так,   ні
  23. Коли я хочу що-небудь зробити, але мені важко, я кидаю і починаю робити нове заняття. Так,   ні
  24. Я завжди люблю розважатися з друзями. Так,   ні

Підрахунок результатів. За кожну відповідь «так» - 1 бал, «ні» - 0 балів.

Увага! У п. 5, 6,11, 13, 14, 18, 19, 22 ,23, 24 «так» - 0 балів, «ні» - 1 бал

РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТУВАННЯ

  1. Різноманітність інтересів.

Підрахуйте загальну суму балів, п. 1, 5, 9, 16, 21. Кількість набраних балів відповідає ступеню вираження різноманітності інтересів дитини:

І ст. – 0-1 бал (виражено слабко);

ІІ ст. – 2 – 3 бали (виражено середньо);

ІІІ ст. – 4 – 5 бали (виражено явно);

  1. Незалежність.

Підрахуйте загальну суму балів, п. 2, 8, 11, 13, 19, 24. Кількість набраних балів відповідає ступеню незалежності дитини:

І ст. – 0-2 бали (виражено слабко);

ІІ ст. – 3 – 4 бали (виражено середньо);

ІІІ ст. – 5 – 6 бали (виражено явно);

  1. Гнучкість, пристосованість.

Підрахуйте загальну суму балів, п. 6, 7, 22

І ст. – 0-1 бал (виражено слабко);

ІІ ст. – 2 бали (виражено середньо);

ІІІ ст. – 3бали (виражено явно);

  1. Пізнавальність.

Підрахуйте загальну суму балів, п. 4, 12, 18

І ст. – 0-1 бал (виражено слабко);

ІІ ст. – 2 бали (виражено середньо);

ІІІ ст. – 3бали (виражено явно);

  1. Наполегливість.

Підрахуйте загальну суму балів, п. 10, 14, 23.

І ст. – 0-1 бал (виражено слабко);

ІІ ст. – 2 бали (виражено середньо);

ІІІ ст. – 3бали (виражено явно);

 

  1. Відомості про стосунки з батьками

Підрахуйте загальну суму балів, п. 3, 15, 17, 20.

І ст. – 0-1 бал (бажають бути кращими);

ІІ ст. – 2 бали (посередні);

ІІІ ст. – 3бали (гарні);

 

 

 

 

 

...

Форма входу

Архів записів

У дружньому колі

Он-лайн карта

Засідання 1

ОЗОН у ДН

Друзі сайту
http://osvita.ua/school/ http://osvita.ua/school/ //www.youtube.com/ http://shilina-galina.blogspot.com

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930